Odp: Modemy

Autor: Irek K. (ikozak_at_prs.gda.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 10:16:00 MET DST

> W postach dot. modemow czesto za jedynie sluszne uznaje sie modemy na ISA.
> Jestem ciemny w tych sprawach i chcialbym sie dowiedziec, dlaczego nie PCI
?

> Dlaczego ?

Dlatego.
Sa to jedynie sluszne modemy i basta. Sam mam modem na PCI i bardzo nad tym
boleje. Co prawda laczy mi sie zawsze na 52000, nie mam problemow z
dzwonieniem i nie zrywa mi polaczen ale to przeciez nie jest zaden argument.
Chce go wymienic na jakiegos, obojetnie jakiego, na ISA bo wszyscy na liscie
mowia, ze sa lepsze. Po prostu debesciarskie i juz. Zaden szanujacy sie
Internauta nie uzywa przecie modemu na PCI bo to nie uchodzi, moze byc
uznany za lamera i wywala go z IRC-a. Poza tym czeka go koklusz, odra i
gradobicie.
Mam nadzieje, ze wyjasnilem.

Irek z Kowal