Re: Reklamacja dysku twardego !!!

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sun 28 May 2000 - 04:32:29 MET DST

"Rafal Kimak" <gavyn_at_polbox.com> wrote in message
> Mam bardzo ważne pytanko
> Po okresie 6 miesięcy dość ostrego używania padł mi dysk 8.4
seagate z serii
> g2
> Pytanie brzmi czy tłumaczenie sprzedawcy iż " dysk został
rozchermetyzowany
> co nie podlega gwarancji"
> jest z punktu widzenia zasad udzielania gwarancji na dyski
twarde prawdziwe
> i zasadne ?

Jest to kompletna bzdura, poniewaz wszystkie prawie dyski (z
wyjatkiem tych
dla wojska i do pracy przy bardzo niskim cisnieniu lub w prozni)
sa co prawda
szczelne, ale NIE sa hermetyczne. Posiadaja one tzw. "breather
filter" ktory
zapewnia wyrownywanie cisnienia i temperatury dysku z otoczeniem.
Dlatego
tez, o ile "rozhermetyzowanie" nie ma zadnego sensu, to jednak
"rozsczelnienie"
ma i to sporo, bo jesli rozszczelnisz dysk i do srodka dostania
sie smiecie, to
bedzie z dyskiem krucho.

--
AudioTechnica (or equivalent)