Odp: Reklamacja dysku twardego !!!

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 May 2000 - 15:51:31 MET DST

Jezeli uszkodziles tasme (srebrna), ktora okleja na okolo dysk to serwis nie
uzna gwarancji i ma do tego prawo. Oficjalne stanowisko SEAGATE Polska, co
nie znaczy, ze nie mozna naciskac na nich. Mielismy taki dysk i po krotkiej
walce z serwisem u dystrybutora gwarancja zostala zalatwiona.
Użytkownik Rafal Kimak <gavyn_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:pMWX4.40094$zA1.923956_at_news.tpnet.pl...
> Mam bardzo ważne pytanko
> Po okresie 6 miesięcy dość ostrego używania padł mi dysk 8.4 seagate z
serii
> g2
> Pytanie brzmi czy tłumaczenie sprzedawcy iż " dysk został
rozchermetyzowany