problem z kompem

Autor: Kielbik (kielbik_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 27 May 2000 - 19:05:55 MET DST

Hej
Cos mi sie popieprzylo i nie wiem jak to rozwiazac :((
Kiedy odpalam komputer juz na samym pocztku kiedy bios wszystko sprawdza
ekran monitora jest strasznie rozciagniety (glownie w poziomie). Gdy odpali
sie windows dalej jest tak samo. Kiedy probuje "zwezyc" obraz przyciskami na
monitorze nic sie nie dzieje, tak jakby w ogole nie dzialaly.
Ponownie instalowanie sterownikow tez nic nie daje.
Pomozcie

--
Pozdrawiam
                       Kielbik