Re: darmowa alternatywa dla podstawowych plikow DOS

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 26 May 2000 - 13:17:56 MET DST

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał w wiadomości
pl...

> Zalezy ktory.

> Trzeba by wyrznac z jakiegos freewareowego DOSu. Jednym z nich jest
> skladnik linuxowego DosEmu -- tam jest jakis kawalek, sa tez inne darmowe
> DOSy -- _chyba_ cos z grupy Caldera OpenDOS <7.1 , PTS Dos, Novell DOS, i
> cos pewnie jeszcze sie znajdzie -- najlepiej zlap sie za wyszukiwarke i
> poszukaj.

PTS DOS nie był free.
Novell DOS - poprzednio DR DOS, potem Caldera OpenDOS, obecnie Caldera DR
DOS, był free tylko w wersji Open do użytku niekomercyjnego.
Free pozostają więc wymienione:
- FreeDOS (wciąż beta)
- i Caldera OpenDOS (z podanymi zastrzeżeniami).

BTW. Na dyskietce ratunkowej z pewnością przyda się też jakiś fdisk.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //