Re: darmowa alternatywa dla podstawowych plikow DOS

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 13:19:39 MET DST

Przemek Kulczycki napisał(a) w wiadomości: ...
>On Thu, 25 May 2000, Bart wrote:
>jak juz cos to wystarczy tylko io.sys i command.com

no i co z tego ze 2 :)

>a czy bill g. zauwazy ze masz je na kompie legalnie lub
>nielegalnie????????

bill nie ale MS polska sprawdza po serwiach i firmach
jakbys nie wiedzial

>a po cholere one

a po to by moc legalnie klientow wydac kompa za ktorego zaplacil kupe kasy
i by widzial ze na nim cos jest i zgasza sie dos navigator oraz widzi cd
i dzieki temu moze sam sobie piracwo w domu zainstalowac
a ja jestem czysty

pokaz mi prywatnych ludzi ktorzy kupuja oryginaly softu np windy czy offica
bo u mnie malo kto kupuje - kazdy ma piraty

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl