RS-PS/2 Czy to dziala?

Autor: korben (korben_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 22:41:32 MET DST

WWWitam!
Mam dosyc ciekawy problem, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Otoz
mam myszke z wtyczka typu PS/2. Niestety komputer, ktory posiadam
odpowiedniego gniazdka nie ma. Natknalem sie jednak na przejsciowke z
gniazka szeregowego na PS/2. Ucieszony przylecialem do domu, podlanczam
a system twierdzi, ze mychy nie ma. Dobra, ale latwo nie dalem za
wygrana. W trakcie dalszej analizy wyszly na jaw konflikty (IRQ 12). Nic
to. Uporalem sie z nimi a bestia ciagle twierdzi, ze myszki nie ma,
chociaz puszczalem autowykrywanie i port myszki PS/2 znajdowal. Niestety
teraz system (win95) twierdzil, ze urzadzenia nie ma lub brakuje
sterownikow. No i co ja mam zrobic? Moze ktos sobie z takim problemem
poradzil? Prosze o wszelkie sugestie. Moze trzeba jakies konkretne
driver-y do tej myszki zainstalowac i okreslic mu recznie jako port
docelowy - PS/2? Dodam jeszcze, ze jest to mycha "lubianej" przez
wszystkich firmy z fajnistym koleczkiem w srodku :))) Zaznaczam, ze
myszka zostala sprawdzona na innym komputerze i jest sprawna.

Pzdr.

--
-= HO! HO! HO! =-