Re: dlugie - seagate, linux, win2k, win98, p200, celeron i duuuzy problem...

Autor: Tolo Pepper (ToloPepper_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 19:34:29 MET DST

>A wiec 1-sza partycja to ten 1-szy dysk logiczny z partycji rozszerzonej?

1-sza partycja (C:) to oczywiscie partycja podstawowa. 1-szy dysk logiczny to D:

>Mnie sie wydaje ze te wszystkie klopoty byly spowodowane tym ze probowales
>tego win2k doinstalowac na partycje rozszerzona.

dziwne, bo na moim starym dysku lezy nt4 na partycji rozszerzonej i dziala tak juz bardzo dlugo...
niewazne.

problem nie polega nawet na niemoznosci zainstalowania jakiegos systemu.
chodzi o to, ze bios wykrywa normalnie dysk a fdisk i pqmagik wywalaja bledy...
wieczorem potraktuje ten dysk softem od seagate'a i dam znac...

tolo pepper/krzynka piwa ltd.
http://tolo.kesel.com.pl/
tolo_at_ct.com.pl, tolo_at_penis.com
16104740