Re: ABIT BF6 a wiatrak

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Thu 25 May 2000 - 11:11:30 MET DST

> przejsciowka ??????
>
> przeciez w tej plycie pomiar temperatury dokoknuje sie przez osobno
> podlaczany do plyty czujnik, ktory z jednej strony nalezy przykleic do
> radiatora procka a z drugiej wetknac do odpowiedniego pinu na plycie,
> sam mam BE6, kumplowi sprzedawalem BF6 i zawsze to dzialalo oki

He, no to kolega ladnie tu Rogera obsmarowywuje ;)

Tak sie sklada, ze procek np. celek, ma w sobie taki "czujnik" i zalezy od
przejsciowki czy sygnal bedzie przekazywany do plyty, a BF6 na pewno
pokazuje temp. proca, a ten dodatkowy czujnik dajesz gdzie chcesz, ale
napewno dobrze nim procka nie zmierzysz.

Pozdro

--
          Sten