Re: Czy Dariusz Teletext się od nas wreszcie odp.*li ? (było: Czy Novell doczeka konca roku ?)

Autor: Mariusz Kruk (Mariusz.Kruk_at_rdc.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 21:24:09 MET DST

W dniu Wed, 24 May 2000 21:19:41 +0200, osoba określana zwykle jako
sr nakibordziła:
>Mariusz Kruk napisał(a):

[ciach moja sygnaturka]

Ja tego nie napisałem, to się samo wstawiło ;-)

>Przecież możesz zrobic PLONK (mi to już na pewno ktoś dziś zrobił).

Nienienie.
1. To on może zrobić plonk jak wpadnie do mojego KFu.
2. Ale to że ja mogę go splonkować to jeszcze nie powód żeby on tutaj
NTG szerzył. Bo jak tak dalej pójdzie, to wszelkie hierarchie przestaną
mieć sens bo wszyscy i tak zaczną pisać wszędzie o wszystkim.

Pozdrawiam

--
     Cowardly refusing to create an empty signature
Mariusz Kruk  mailto:Mariusz.Kruk_at_rdc.pl http://epsilon.rdc.pl