Re: Modem na USB ??? - ktos widzial

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Wed 24 May 2000 - 21:24:30 MET DST

In article <392BF26F.3C10126B_at_kr.home.pl>, Misiu <telefony_at_kr.home.pl> wrote:
> Witam Czy ktos spotkal sie z modemem podlaczanym do zlacza USB, ale
> analogowym do zwyklej lini - jakie sa ceny takich modemow, kupilem
> rozdzielacz USB i chcialbym go wykorzystac na razie podlaczylem mysz ( chodzi
> rewelacyjnie ) natomiast komputer czasem resetuje sie gdy mam wlaczony moedem
> i chce cos uruchomic, wiec chcialbym go wymienic na modem USB
Na wlasne oczy (w sklepie:) to widzialem tylko usr-a
http://www.3com.com/client/pcd/products/prod-voice5605-pro.html
ale gdzieniegdzie na netcie mozna znalesc recenzje modemow usb i wiekszosc z
nich jest pozytywna.. ale jaki jest sens kupowac modem na usb, skoro zewnetrzny
usr/3com sportster byl jednak tanszy...

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming