Re: ATX power - HELP !!!

Autor: MaxYM (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 08:07:55 MET DST

z ciekawosci... - jaka masz obudowe?
mialem podobne problemy... nie bylo reguly - raz na plycie PROCOMP BX,
ostatnio na ASUSIE P3BF.... calkiem inne konfiguracje. wszyskie jednak laczy
jedno - obudowa. MIDI ATX Panda. Z PROCOMP'ami poradzilem sobie - ustawilem
DIPy odpowiedzialne za czestotliwosc (66) na ON, reszta odpowiedzialna za
mnoznik na OFF... jakos chodza do teraz bez problemu, ale ASUS od czasu do
czasu nie zatrybi. Objawy zawsze identyczne - dyski sie zakreca, diodki
pozapalaja, ale monitor sie nie zalacza i komp stoi jak trupek... pisalem na
grupy ale zadnej trafnej odpowiedzi....problem przewijl sie tez u innych...
moze teraz?

Użytkownik Sten <sten_at_tsk.pl> w artykule
news:8geupo$h0s$1_at_tymczasowy.trzebnica.net napisał...