Re: Nagrywarka HP 8250i

Autor: AK (akobylin_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 07:57:44 MET DST

Witam!
Użytkownik "Tina Liza" <tiopa_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Czy warto kupic ?
> Jakie macie zdanie o nagrywarkach HP?
>
> Tiopa
Używam HP 9110i (IDE) i muszę przyznać, że nieźle się sprawuje. Nagrywa z 8x
prędkością i ma wg mnie
bardzo dużo ciekawego softu. Wadą jest to, że jeśli mam przygotowany
materiał na dysku, i składa się on
z kilku(nastu) tysięci małych plików, to Easy CD Creator dołączony do
wypalarki się wywala (Krytyczny błąd, cała winda 98 wisi).
Dobre opinie słyszałem też o innych modelach HP, choć jak zwykle zdarzają
się wyjątki, nagrywarka HP
(nie pamiętam symbolu - max. prędkość nagrywania 2x) niezbyt dobrze się
zachowywała (nie można było na
niej polegać).
Pozdrawiam
AK