Re: Celeron 8x66 na 100 MHz

Autor: Dawid 'Grendel' Krysiak (progrocker_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 23:09:47 MET DST

"Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote

> Pewnie, a swistak siedzi i zawija ... ;))) Tak zupelnie niechcaco zworka
>sie poluzowala i sie tak calkiem samo przestawilo? :)

ROTFL !!!! ;)))

Nie, po prostu została na swoim miejscu :) - to zworka FSB zmieniła
położenie, a ja z lenistwa nie przestawiłem zworek mnożnika (musiałbym
przestawić 5 zworek - a na to jestem za leniwy ;))) - wyszedłem z założenia,
że przekręcenie z 333 na 366 nie powinno stanowić problemu, więc olałem te
zworki.

> Efektem byl
> inny kwarc, albo cus takiego (prosze ew. uscislic, co odpowiadalo za
> czest. taktowania w Amidze - ni cholery sie nie rozeznaje w elektronice),

tak - przetaktowanie polegało na wymianie kwarcu

>co dawalo okragle 28MHz, bez najmniejszych problemow (2x radiatorek z 486
>na plecy i jazda). To bylo dopiero podkrecanie :) - a komputer o ile mi
>wiadomo do dzisiaj chodzi bez zarzutu.

z późniejszymi prockami było znacznie gorzej - 68040 (z FPU i MMU na
pokładzie), osiąga temperaturę 40-45 stopni bez podkręcania ;)

Grendel