Re:

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Wed 24 May 2000 - 03:04:35 MET DST

Dawid Skrobisz wrote:
> Jedynne procesory które mogą chodzić bez wiatraczka w czasie od 1 do 2 godzin to są
> procesory z rodziny 286do 486
EE? :) Nie mam wiatraczka na procesorze p2-233 i dziala bez problemow od
szczeniaka, czyli od 2.5roku:> No jest za to radiator, duzy wiatrak w z
tylu obudowy i odpowiednio wyprofilowany kawalek tekturki by dmuchalo
mniej wiecej na procesor.. ale na samym procku nie ma wiatraczka:)
Ciekawy pomysl.. a komp to IBM Aptiva L51..

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming