Re: czesc eksperci!

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 19:55:58 MET DST

S <sksi_at_go2.pl> wrote:
> Nie znam jej modelu i producenta. Ma socket5 i procesor p120.
> Chialbym ja odpalic z p166 i nie wiem jak zmienic czestotliwosc.
> Plyta ma naklejke z numerem AA638785-812 (i nie wygląda to na numer tel
> serwisu)
> Na chipach pisze Intel PCISet SB8243fx Korea 94

Ten pierwszy numerek moze byc numerem ID FCC. Zobacz na stronie
www.driverzone.com a dalej search (o ile dobrze pamietam, w kazdym badz
razie jakaz zakladka po prawej) tam jest wyszukiwaczka do tych numerow;
wpisujesz i wyskakuje co to jest za uzadzenie.

> Jest kilka zworek ale boję się na chybił trafil , bo nie chce niczego
> przypalic

Starsze CPU maja maly zakres regulacji napiec (albo wcale). A reszta zworek
jest pewnie od czestotliwosci i innych; ja na Twoim miejscu niczego bym sie
nie bal :).

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku