Odp: czesc eksperci!

Autor: Mirosław Kyc (alt_at_mimet.com.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 09:41:23 MET DST

> Hi Mam proble ze stara plyta glowna PCI.
> Nie znam jej modelu i producenta. Ma socket5 i procesor p120.

Czesc
Ja mialem kilka plyt bez nazwy ale zawsze znalazlem producenta i model
najczesciej niedalego zasilania ( na samym rogu) jest symbol plyty
napisany malutkimi literkami. Czasami zdaza sie rowniez w samym rogu
niedaleko zlacz isowych albo na zlaczu isowym z boku
jak znajdziesz symbol to jakas altavista zawsze cos na ten temat bedzie
miala

Pozdrawiam
alt