Re: Beep - błąd przy uruchamianiu

Autor: Jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 17:29:47 MET DST

Witam
Mialem podobna systuacje z BE6. Ciagly beep - ok. 2s pozniej przerwa i znowu
ciagly.
Zmienilem tylko ustawienia w biosie. zrobilem SAVE i koniec - komp wiecej sie
nie podniosl.
Probowalem uruchomic z CPU+RAM+GRAFIKA(sprawne -testowane na innym kompie) i
nic. Podmiana kosci biosu z tej samej plyty tez nic nie dalo.
Plyta powedrowala do swerwisu - kupa zlomu.
Ciekawe dlaczego tak sie stalo?

J.Czajka