Re: Beep - błąd przy uruchamianiu

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 21:02:23 MET DST

Radku's De Apaczu's napisał(a):

> Witam wszystkich hardwarowców ;-)
>
> Problem jest następujący: Włączam kompa jakieś 3 sek. cicho, potem
> długi (2-sekundowy) beep, ~2sek. przerwy i tak w koło. Doliczyłem się
> 10 beepów... nie wykluczone, że jest ich więcej.

10 beepow hiehiehie, stary ales sie wyluzowal hiehiehie. A na serio:
sprawdz czy wszystko jest na pewno na swoim miejscu (RAM, karty, proc) i czy
sa poprawnie wlozone. Sprawdz czy dobrze podlaczyles HDD, Flopa, CDka etc.
Walniet BIOS raczej nie wchodzi w rachube bo wtedy przewaznie jest po prostu
ciemno i cicho...Jezeli wszystko w/w jest OK to przypuszczam ze plyta jest
walnieta.

Pozdrawiam !
Tom
tomek_sz_at_interia.pl