Re: weryfikacja zapisu na dyskietce...

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Tue 23 May 2000 - 15:36:34 MET DST

Użytkownik "Gwidon Naskrent" <naskrent_at_hoth.amu.edu.pl> napisał w wiadomości

> Teoretycznie Winda powinna honorowac DOSowe ustawienie VERIFY=ON w
> configu, ale w praktyce roznie to bywa.

Co raczej zależy od parametrów jakościowych dyskietek i flopów w różych
komputerach niż od wariactw Windows. Ponieważ teraz bardzo rzadko używa się
dyskietek, więc zawsze przed użyciem odkurzam sobie flopa przygotowanymi na
tę okazję starymi bezużytecznymi dyskietkami. Tak wygląda u mnie dodatkowe
"verify on" oprócz tego w autoexecu.
W niektórych programach typu kopiarka/menedżer plików można dodatkowo
ustawić opcję weryfikacji przy kopiowaniu na dyskietki. Przypominam, że
zarówno polecenie COPY jak i XCOPY mają opcję /V

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //