Re: Odp: Odp: Nieudane nagrywania płyt CD-R na nagrywarce

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 15:16:15 MET DST

On Tue, 23 May 2000 07:06:39 GMT, "Łukasz Bernat"
<lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl> wrote:

>heh szczescie:>
>tak chodzi mi o to gowno co smierdzi (doslownie) po otwarciu
>do tego sa problemy z tym w wielu napedach audio-cd i psx nie chce tego
>czytac
>z innymi nigdy nie mialem takich problemow

No tak, Verbatimy to nie sa...ale sa tanie (ja je mam za 3,50 z
pudelkiem). Niedawno wyszly tez nowe proviwew. Ta sama cena tylko ze
inna etykieta na cd i dye-color (jasniejszy) oraz sa dostosowane do
x12. Widzialem tez nowe poview 80 min. po 4,60 ale ich jeszce nie
probowalem.
A co do problemu z cd-audio to nie zauwazylem wiekszych problemow. A
poza tym to do audio nie uzywa sie tego samego badziewia co do byle
jakich backupow.

 B e e r m a n
e-mail : beerman_at_provider.pl
icq uin : 37186302