Re: Odp: Nieudane nagrywania p³yt CD-R na nagrywarce

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 09:16:14 MET DST

>Heh ,pech. Ja kupilem 100 sztuk proviewa (SuperBlue Professional ,
>chyba mowimy o tych samych) i do kosza poszla 1 z winy Polskich Sieci
>Energetycznych.

Ja kupi³em 10 p³yt BTC. Na 8 nagrywanych 6 wyl±dowa³o w koszu.
Testowa³em na 3 nagrywarkach na 2 ró¿nych komputerach. Wina le¿y po
stronie p³yt gdy¿ wszystkie inne nagrywa mi bez problemu. Poza tym
p³yty BTC s± strasznie kruche - wystarczy lekko je zgi±æ i pêkaj±, lub
po³o¿yæ na jednej rêce i drug± uderzyæ w t± p³ytê (nie potrzeba nawet
duzej si³y) i p³yta siê ³amie.
Moje zdniae - Nigdy wiêcej p³yt BTC (pude³ka mo¿na kupiæ znacznie
taniej).