Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Tue 23 May 2000 - 11:18:55 MET DST

Robert Kozicki <rkozicki_at_ariadna.pl> wrote in message

> ???? W(ielki) Madafaka?
Dlaczego od razu wielki? Taki sobie :-)))

> tak sobie patrzę i wydaje mi się tak nieśmiało że Madafaka to cham i
prostak
> niezależnie od tego czy i ile butelek do skupu zaniósł.
Moze zaloz okulary? Albo przetrzyj oczy?
A mnie z kolei sie wydaje, ze napisanie o kims, ze jest chamem i prostakiem,
niezaleznie od tego czy sie go zna czy nie swiadczy o chamstwie piszacego.
Takie tez sobie pieprzenie bez podania zadnego argumentu swiadczy o tym, ze
piszacy Robert Kozicki jest prawdopodobnie w trakcie oprozniania kolejnych
butelek, ktore ja chetnie zaniose do skupu, bo zadna praca nie hanbi.
Zwlaszcza inteligenta zyjacego z oddawania butelek.

> Nie ważne że buty z krokodyla ważne że słoma z nich wystaje. Cham chamem
> zostanie na wieki wieków.
Nieprawda. Wyrosniesz z tego! W kazdym razie zycze Ci :-)))

> Kurcze jeszcze ze 2 lata biznesu i nam Europę kupi na gwiazdkę biznesmen
> nasz kochany.
Nie kupie Europy, bo w niej mieszkaja tacy jak Ty.
Mali, zawzieci, zawistni durnie, ktorzy nawet butelki do skupu nie zaniosa.
Tacy, co to zazdroszcza innym kasy i butow z krokodyla, a chcieliby, zeby im
Europe KUPIC na gwiazdke.

> Robert Kozicki
> robaczek_at_thor.intercafe.com.pl
........i slusznie sie robakami nazwali.