Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Robert Kozicki (rkozicki_at_ariadna.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 10:28:48 MET DST

Madafaka napisał(a) w wiadomości: ...

>Hi, hi, hi........ Dawno sie tak nie usmialem :-))))))))))
>Dla Twojej, Karol, informacji...... od 14 lat jestem wlascicielem biznesu o
>rocznym obrocie zblizajacym sie do 2mln dolarow.
>Zdaje mi sie, ze Ameryke poznales z filmu "Szczesliwego Nowego Jorku" :-)))
>I jeszcze pytanie do Ciebie: PO CO tam jechales do pracy?
>Decydowanie o tym, kto i czym ma sobie gebe wycierac, na szczescie nie do
>Ciebie nalezy.
>W.

???? W(ielki) Madafaka?
tak sobie patrzę i wydaje mi się tak nieśmiało że Madafaka to cham i prostak
niezależnie od tego czy i ile butelek do skupu zaniósł.
Nie ważne że buty z krokodyla ważne że słoma z nich wystaje. Cham chamem
zostanie na wieki wieków.
Kurcze jeszcze ze 2 lata biznesu i nam Europę kupi na gwiazdkę biznesmen
nasz kochany.

--
Robert Kozicki
robaczek_at_thor.intercafe.com.pl