Odp: pixel view + przesuniete linie obrazu

Autor: Halleck (halleck_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 09:51:04 MET DST

Użytkownik Xaltuton <xaltuton_at_zetobi.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:if5iissrjuc3ght06rg284u2tk43rfhe99_at_4ax.com...

> Istnieje pewien problem.
> Otoz na plycie opartej na VIA, karcie graficznej
> Rivie TNT2 i karcie TV Pixel View przy szybkich
> zmianach obrazu (gdzie wieksza czesc obrazu to <>70%
> zmian w kolejnej klatce) obraz wyswietlany ma
> lekko "poszatkowane" linie, tzn. np. krawedzie postaci
> nie sa ciagle, lecz maja "ząbki" - wyglada to jakby
> obraz sie rozjezdzal w poziomie o iles tam pikseli.
[ciach]

Nistety miałem ten sam problem z RivaTNT i PixelView + różowy ekran zamiast
obrazu telewizyjnego.
Pomogła wymiana karty na Savage4 32MB :(((
Sprobuj nowsze stery do tunera i STARSZE do Rivy (u mnie najlepiej chodziło
na Detonatorach 2.08)

Halleck