Odp: Segate Baracuda2 30GB 7200 RPM

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 23 May 2000 - 09:11:02 MET DST

> W sumie trudno cokolwiek powiedziec o tych dyskach (moze YanosiC cos o
nich
> powie - jak sie sprawuja?), bo bardzo niedawno weszly na nasz rynek. Cachu
> maja 2 MB, a najwieksza zaleta chyba to chyba pojemnosc/cena. IBM -y DPTA
> bardzo dobre i sprawdzone dyski, wiec jak chcesz nie ryzykowac to bierz
> IBM-a (jesli ci nie zalezy na kasie oczywiscie). A Caviara sobie daruj -
> chyba ze lubisz zmieniac dyski i latac do serwisu co 3 miesiace :)) .

nie wiem jak teraz ale dyski WDC byly bardz dobre kiedys (teraz?), mam do
dzis jeden 2,5gb jest naprawde szybki, cichy i zadnych problemow z nim, w
porownaniu do tego np. seagate medalist to straszne gowno, sam mam jeden
3,2gb i nawet sie nie da w nic pograc bo rwie niesamowicie (w UT np. z kazda
nowa bronia co bierze stoi przez 1-2 sek.), w WDC tego nie mam:>