Re: Problem z wyświetlaniem - niebieski filtr

Autor: Bartek Gliniecki (beegees_at_promail.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 22:14:42 MET DST

Grzegorz Mazur <nospam.gregu_at_gmx.net.nospam> wywalił:
> monitor
>
> Prawdopodobnie szlag trafił kabel - przerwana została linia sygnałowa R z
> sygnału RGB. Możesz sprawdzić, czy nie zagiął się pin we wtyczce. W
> najlepszym wypadku czeka cię wymiana kabla. W najgorszym wypadku -
monitora
> lub karty (jeśli uszkodzenie jest w jednym z nich). Tak czy inaczej -
> POWODZENIA!

Dzięki za pomoc. Faktycznie, to chyba coś z kablem. Wtyczka nie wygląda na
uszkodzoną, jednak dla pewności dokręciłem ją i pomacałem kabel w miejscu
wchodzenia do monitora i działa! Tak to jest, jak się ma ręce, które
leczą... ;->>

--
// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl
\\ http://kki.net.pl/napek