Odp: Kontynuacja - TV - META - TV4

Autor: Stounowski (nowickit_at_sec.polbox.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 17:15:10 MET DST

> Hej
>
> Niestety ponieważ siedzę czasem dłużej przed TV zdarza mi się trafić na
> program "META" w TV4.
> Program oczywiście o komputerach, grach, internecie, itp.
>
> Jakim prawem takich ludzi wpuszczają przed kamerę ??? Pomijam tematykę,
> delikatnie mówiąc średnio interesującą, ale im kompletnie brak
> profesjonalizmu !!! Brak przygotowania, brak znajomości podstawowych
rzeczy
> !!! KICHA.
> Co ciekawe powyższy stan rzeczy dotyczy głównie facetów, którzy się tam
> [...]

 Ci co prowadza kacik muzyczny sa OK... (jeden z nich mieszka w moim bloku)
 Reszta to robi z siebie posmiewisko...

> Kobiety są nieżle przygotowane, idzie to płynnie i z sensem, a do tego
> wyglądają całkiem, całkiem ;-)))

 taaa... ciekawe do czego sa przygotowane... szczegolnie ta, co jest od
"newsow"...
 reszta tez nie lepsza... tylko wykluja swoj tekst na blaszke i maja
gadane...

> A tak nawiasem META jest zerżnięta (licencja ??) z programu GIGA na
> niemieckiej NBC. Porónanie wypada na korzyść NHiemców, są dobrze
> przygotowani i wiedzą o czym mówią.

 GIGA jest bez porownania lepsze...

> A swoją drogą zazdroszczę im monitorów - same LCD, uuuuuuuuuuu też chcę
!!!

 jeden pacjent od gier ma czasami zwykly monitor...

--
pozdr.
Tomek