Kontynuacja - TV - META - TV4

Autor: Halleck (halleck_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 12:28:19 MET DST

Hej

Niestety ponieważ siedzę czasem dłużej przed TV zdarza mi się trafić na
program "META" w TV4.
Program oczywiście o komputerach, grach, internecie, itp.

Jakim prawem takich ludzi wpuszczają przed kamerę ??? Pomijam tematykę,
delikatnie mówiąc średnio interesującą, ale im kompletnie brak
profesjonalizmu !!! Brak przygotowania, brak znajomości podstawowych rzeczy
!!! KICHA.
Co ciekawe powyższy stan rzeczy dotyczy głównie facetów, którzy się tam
pokazują !!
Kobiety są nieżle przygotowane, idzie to płynnie i z sensem, a do tego
wyglądają całkiem, całkiem ;-)))

A tak nawiasem META jest zerżnięta (licencja ??) z programu GIGA na
niemieckiej NBC. Porónanie wypada na korzyść NHiemców, są dobrze
przygotowani i wiedzą o czym mówią.

A swoją drogą zazdroszczę im monitorów - same LCD, uuuuuuuuuuu też chcę !!!

Gurney Halleck