p³yty pod K6 bez mvp3

Autor: Jacek Pop³awski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 16:23:03 MET DST

  Od pewnego czasu mam p³ytê AOpen AX59Pro i k³opoty. Pod Windows mam trzaski
z SB-Live, ale to bez znaczenia, gorsze jest to, ¿e:
- czasami przy starcie p³yta testuje pamiêæ i przed wykryciem CD-ROMu resetuje
  siê, zdarza³o siê ju¿ 5 takich resetów pod rz±d
- zdarza³o siê, ¿e Linux zastyga³ przy starcie przy wykrywaniu partycji na HDD
  Czy mo¿e to byæ wina uszkodzonego twardego dysku?
  I najwa¿niejsze pytanie - jakie, poza ASUS P5A s± ATXowe p³yty pod K6
bez chipsetu MVP3? Zap³aci³em za ASUSa, ale nie ma jej w sklepie, na razie
mam t±, ale chcê wymieniæ, tylko, ¿e AOpen jest chyba najlepsza z MVP3...
Co radzicie?