Re: MP3 -> MP3

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 13:57:40 MET DST

Michał Młynarczyk wrote:

> ostatnio trafiłem na głośniczki (pasywne), na których jakość dźwięku
> była tak sama niezależnie czy bitrate był 64 czy 320

?
1 Albo one sa strasznie badziewne, i sie nadaja jako podstawka pod kurz.
2 Albo posluchales takich kawalkow, ktore istotnie nie wymagaja wiecej
niz 64kbps. 128kbps zostalo uznane jak "cd-quality" i "standard" przez
duza ilosc uzytkownikow, ale to nie znaczy, ze raz na kilka godzin
losowo wybranej kodowanej muzyki nie dostaniesz jakiegos @#%^&#, ktory
nic wspolnego z zamyslem artystycznym nie ma. Przy 160kbps nie udalo mi
sie dotad trafic na takie przypadki, ale mam kiepskie warunki odsluchu.
A najbardziej krytycznym testem jest IMHO kodowanie szumu. Najlebiej jak
najbielszego. Jezeli wychodzi bulgot, nie szum to znaczy, ze trzeba
zwiekszyc bitrate.

--
	Artur Gawryszczak
	gawrysz_at_antares.astrouw.edu.pl