Odp: Zbieram opinie

Autor: Paweł Półrolniczak (ppawel_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 13:57:05 MET DST

Użytkownik Rafał Kunicki <RKunicki_at_scanprint.spy.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8g5fnd$tj7$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Witam Grupę!
> Zwracam się z uprzejmą prośbą do wszystkich, którzy choć raz widzieli
> program META na Tv4 (ten o Internecie), o przesłanie wszelkich opinii,
> sugestii i uwag, a także własnych propozycji. Będę baaardzo zobowiązany!
>
> Pozdrawiam

 No cuż... Raz obejrzałem i już więcej nie miałem ochoty...
Skąd wytrząsnęliście tych lamerów. Gostek, opowiada o programie, który
znalazł w sieci i mówi, że nie za bardzo go jeszcze poznał - chore !
Krótko mówiąc lamerski program dla lamerów.
Proponuję by na początku każdego odcinka uczyć podłączania do sieci :-)

  Chyba nie będzie miał stałej widowni. Podejrzewam, że oglądają go lamerzy,
którzy dopiero podłączają cie do sieci, jak się już podłączą to szybko
przestaną być lamerami (w 90% przypadków) i przestaną oglądać, i tak w kółko
:-)

          Pozdrawiam i mam nadzieję, że nikomu nie podpadłem Paweł

PS trochę dużo użyłem słów "lamer", ale to mi właśnie się kojarzy z tym
programem.