Re: Upgrade karty graficznej

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 09:37:49 MET DST

Tomek Lisowski wrote:
> Z tego co zauważyłem, GeForce oraz GeForce II są zbyt drogie jak na swe
> możliwości. W takim razie pewnie coś na TNT 2. A propos, jest TNT 2, TNT 2
> Ultra i TNT 2 Pro (pomijam raczej wersje M64 i Vanta) - co je różni?

TNT 2 Ultra to TNT2 tylko z wyzszymi czestotliwosciami taktowania
procesora/pamieci, a TNT2 Pro to TNT2 tylko produkowana bodaj w 0,18
mikrona (dokladnie nie pamietam, w kazdym razie mniej niz pierwsze TNT2)

> Ogólnie rzecz biorąc, na komputerze zarówno pracuję (Office, Delphi, Picture
> Publisher) jak i gram (głównie Baldur's Gate). Jaką kartę byście mi
> doradzili? Jakiego producenta warto brać pod uwagę?

Mysle, ze TNT2 bedzie dobrym rozwiazaniem, ewentualnie, jezeli wchodzi w
gre praca z grafika 2D, a wydajnosc 3D ma mniejsze znaczenie to lepszym
moglby byc matrox G400. Co do producenta TNT2 - zdecydowanie markowy, w
rodzaju Asusa, Diamonda, Elsy etc etc

Pozdrawiam

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl