Upgrade karty graficznej

Autor: Tomek Lisowski (Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 13:27:14 MET DST

Cześć wszystkim!

Aktualnie mój PC (Celeron 466, 64 MB RAM) pracuje z kartą STB Nitro 3D 4MB.
Odkąd zauważyłem problemy z odpalaniem Delphi (Windows 98) mam coraz większą
ochotę na upgrade karty graficznej.

Z tego co zauważyłem, GeForce oraz GeForce II są zbyt drogie jak na swe
możliwości. W takim razie pewnie coś na TNT 2. A propos, jest TNT 2, TNT 2
Ultra i TNT 2 Pro (pomijam raczej wersje M64 i Vanta) - co je różni?

Ogólnie rzecz biorąc, na komputerze zarówno pracuję (Office, Delphi, Picture
Publisher) jak i gram (głównie Baldur's Gate). Jaką kartę byście mi
doradzili? Jakiego producenta warto brać pod uwagę?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie

Tomek Lisowski