Odp: Nieudane nagrywania p造t CD-R na nagrywarce

Autor: ㄆkasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 22 May 2000 - 08:54:41 MET DST

wszystko jak kolega mowil zrob, przyczym dodaje ze blad moze -ale nie musi-
powodowac podkrecenie szyny-
zalezy od kontrolera scsi to, ja mam tekram i jest ok, znajomy cos innego i
kontroler sie sypie
sprobuj rowniez zdjac podkrecenie szyny
jeszcze istnieje mozliwosc wadliwych nosnikow, mialem raz 5 proview to przy
4 wyrzucil blad, ale to byla definitywnie wina cd-r'ow