Re: Skanery... USB

Autor: xEmORpH (xemorph_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 May 2000 - 22:07:32 MET DST

On Fri, 19 May 2000 07:17:40 GMT, "Henry(k)" <henrico_at_friko6.onet.pl>
wrote:

>Witam.

Cześć

>A jak ze sterownikami? są w miarę przyjazne i funkcjonalne?
>W tym miałem Watchcośtam za pomocą którego mogłem
>jednym klikiem zrobić "ksero" lub puścić faksa.

Plustek ma Action Manager 32, w którym masz funkcje: Copy Utility -
czyli ksero, Fax Utility - oczywiście fax oraz Edytor Obrazu -
uruchamia program do edycji obrazu i wywołuje sterownik TWAIN skanera.

>Fajnie wygląda pod względem funkconalności model UT12
>ma guziki do tych funkcji. Skaner do slajdów z UT12
>nie jest mi potrzebny i jeżeli są te funkcje w sterach U12
>a jakość ta sama to dla mnie nie ma sensu dopłacać 100 złociszy.

Jak napisałem powyżej Action Manager 32 posiada te funkcje.

Pozdrawiam

xEmORpH
E-mail: xemorph_at_poczta.onet.pl