Re: Skanery... USB

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 01:13:41 MET DST

"Henry(k)" wrote:
> Pora więc na zmianę. Mam pytania do posiadaczy skanerów.
> 1. Jak to jest z tym USB, czy też skaner blokuje system ?
Nie masz problemu z 'blokowaniem' systemu na usb, ale podczas
skanowania najlepiej nie obciazac systemu niczym innym, gdyz czasami
skaner musi 'czekac' na twardziela.. ale narazie wybierajac skaner na
usb skazujesz sie niestety na winde/maca, gdyz na innych systemach usb i
drivery praktycznie nie istnieja... czasami kupno skanera na scsi jest
niewiele wiekszym wydatkiem... ahh wada usb (przynajmniej moj umax tak
ma) .. brak wylacznika sieciowego.. a lampe wylacza sie programikiem
(oczywiscie pod winde).. tak, ze czasami musze szukac pod stolem
zasilacza..
> 3. jaki na USB ? Agfa ? Plustek ? (ale z ceną bez przesady, powiedzmy
> do 700 zł) Nie będę profesionalnie obrabiał grafiki, ale żeby w miarę
> szybko skanował A4 (Mustek 3min) nie padł po roku jak ten,
> i biała kartka A4 była biała (bez pasów).
Moze cos UMAX-a? Ja mam Astra2000U i skanuje calkiem niezle, jak na
jeden z najtanszych skanerow usb.. jak jestes zainteresowany moge ci
podeslac link do kilku skanow..

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca