Re: Celeron 8x66 na 100 MHz

Autor: Marius W. (mawo2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 21 May 2000 - 15:21:02 MET DST

Użytkownik Dawid 'Grendel' Krysiak <progrocker_at_poczta.onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:392648ec_at_news.vogel.pl...

> Poniedziałek, godz. 8.00 rano.
> "Tam,taram, tararamm... "- wesoło podśpiewuje administrator.
> Ma powody do zadowolenia, bo właśnie kupił za bezcen "superokazyjnie"
> wspaniały procesor - co prawda pisze na nim, że jest na 333 Mhz, zapłacił
za
> niego jak za 500 MHz, ale za to procek chodzi na 800 Mhz. Zaraz skoczy do
> pani Kasi z księgowości, aby mu wystawiła papiery na ten procek, no i
> wciągnęła to do rejestru środków trwałych...
> "taaaakk... teraz to ja im pokażę -szef mnie doceni, gdy serwer ruszy jak
> kopyta" - mruczy uradowany administrator.

STOP, F.FWD, PLAY

> A tu właśnie, chyżym krokiem, zmierza do pokoju informatyków szef, z lekko
> czerwoną i falującą twarzą... w tle widać pracowników, którzy niczym
szakale
> zwietrzyli już padlinę...
>
> THE END
>

> (C)2000 - Grendel inc.

Coz za horror 8-()

 PS. Mam nadzieje ze niewielu jest takich adminow,
bo w przeciwnym razie lepiej juz sobie w leb strzelic ;((

--
Pozdrawiam ;)
Marius W.