Re: Burdel sie robi na liscie...

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 17:06:41 MET DST

On Fri, 19 May 2000 15:03:33 GMT, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:

[...]
>Wiec czy ktos ma pomysl na sensowny i akceptowalny podzial tej
>grupy?

Podgrupa nagrywanie, jak napisałeœ, już się robi i dobrze. Podgrupa
"monitory" jest rzeczywiœcie godna uwagi. Natomiast "drukarki" - to
już nie wiem. Może raczej lepiej by było "peryferia"? I wtedy sam
"pecet" byłby o jednostce centralnej (procki, płyty, karty graficzne,
muzyczne, itd), a "peryferia" to drukarki, skanery, kamery i cała
reszta podpinana kabelekiem do kataryny. Wtedy by było coœ takiego:
pl.comp.pecet.
pl.comp.pecet.nagrywarki
pl.comp.pecet.monitory
pl.comp.pecet.peryferia

Aha, dlaczego jestem za wyodrębnieniem monitorów. Bo monitor kupuje
się raz na parę lat. Wtedy zainteresowany czyta sobie takš grupę, a
jak już ma monitorek, to jej nie czyta i już.
Komentarze oczywiœcie jak najbardziej sš oczekiwane :)

Ale napiszę jescze raz:
PO PIERWSZE - NETYKIETA.

--
zuko / Shark von Cygnus