Re: Burdel sie robi na liscie...

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 17:03:33 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisał(a):

> Moze przejsc do konkretow? Tzn. albo wziac i moderowac (kto
bylby chetny?
> :) ), albo zaczac skutecznie napominac delikwentow metodami G.
Szyszlo,
> lub czyms drastyczniejszym?

przede wszystkiem to ta grupe trzeba P O D Z I E L I C.
grupa o nagrywarkach i archiwizacji jest juz na szczescie w
produkcji, teraz nalezy wymyslec dalszy podzial..... proponowal
ktos kiedys news:pl.comp.drukarki to go zakrzyczano ze
niepotrzebna, ja zaproponowalem news:pl.comp.monitory, to ktos w
riposcie irocznicznie zaproponowal news:pl.comp.obudowa.srubki
Wiec czy ktos ma pomysl na sensowny i akceptowalny podzial tej
grupy?

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
IRC #ciechanow #pecet #komputery #komp