Odp: Szybki komputer malo klatek?!?!

Autor: Skecz (skecz_at_promail.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 09:09:52 MET DST

Ja mam podobny problem ale bardziej od szybkości grafiki wkurza mnie to:

Mam płytę MicroStar 1699VA która (podobno) obsługuje UDMA 66, ale transfer
mojego dysku (IBM 13GB) jest jak na niego bardzo mały bo ok 4,5 MB/s
(sprawdzałem norton utilities/drive/benhmark)sorry za błędy bo napewno są )
a jak zainstaluje servis pack do via to jest jeszcze gorzej 2,4 MB/s
Co robić pisałem już nawet do Microstara i nic proszę o pomoc

Pozdrawiam
Skecz

ps. Procek to Cel 400 nie podkręcany

Użytkownik KonuS KonuS <gn_konus_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8g4hfh$l2v$1_at_korweta.task.gda.pl...
dziekuje.