Re: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: chrisw (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 20 May 2000 - 01:35:34 MET DST

Użytkownik "Madafaka" <libner_at_idirect.com> napisał

> Pedal twardzielem? Nie slyszalem!
> Ale jesli juz to chyba sie taki nazywa "hardcore" :-)))

No tak ale twardzielem-MAMINSYNKIEM.
Musielibyśmy wyjść od zdefiniowania złożenia słów
"twardziel-maminsynek".
 Chyba że rozdzielimy to na 2 osoby: twardziela _i_ maminsynka.
Wtedy, opierając się na tak przedstawionej definicji owego złożenia
moglibyśmy ze sporą dozą prawdopodobieństwa
wskazać stronę dominującą (aktywną) i pasywną :-)))

chrisw