Re: drukowanie pliku corela - DUZE problemy

Autor: KoST s.c. (kostsc_at_enter.net.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 22:45:37 MET DST

Bartek wrote:

> witam
>
> mam duzy problem przygotowalem dosc skomplikowany projekt w corelu

Szkoda, że nie piszesz jaka wersja...

> - plik
> wynikowy ma ponad 100 MB
>
> probuje go wydrukowac na HP DJ 970 Cxi - podpieta po USB oraz kompie
> Celereon 466 128 MB RAMU i dysk 20 GB
>
> ogolnie wszytki idzie dobrze ale jak juz drukarka wciagnie papier to komp
> wywala komunikat ze drukowanie nie odbedzie sie z powodu bledy w systemie i
> ze mam przeladowac kompa
>
> probowalem wszystkiego

???

> i ow tajemniczy blad sie powtarza - drukowalem z Win
> 98 oraz Win 2000 i to samo.

ciach...
Jeżeli to C9 - to zamień całą grafikę na bitmapę - pewnie się wydrukuje.
Jeżeli to wersja niższa - to wyeksportuj jako np. tiff, a potem
impotruj do nowego dokumentu i drukuj...
Aha, rozdzielczość musisz sobie dobrać - myślę że od 300 dpi w górę.

Pozdrawiam
Tomek