Re: drukowanie pliku corela - DUZE problemy

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 19 May 2000 - 23:41:57 MET DST

Cześć,

Bartek wrote:

[...]
> probuje go wydrukowac na HP DJ 970 Cxi - podpieta po USB oraz kompie
> Celereon 466 128 MB RAMU i dysk 20 GB
>
> ogolnie wszytki idzie dobrze ale jak juz drukarka wciagnie papier to komp
> wywala komunikat ze drukowanie nie odbedzie sie z powodu bledy w systemie i
> ze mam przeladowac kompa
[...]
> mysle ze to problem braku pamieci
> moze zwikszyc swapa z 300 MB na powiedzmy 1 GB :)
> a moze dokupic 128 MB ramu ale czy to pomoze ?

O Corelu jako takim nie mam pojęcia, ale jeżeli chcesz ustalić, czy to
problem braku pamięci, czy programu, to we właściwościach drukarki zmień
opcję spoolowania (na zakładce Detale -> przycisk Ustawienia spoolowania,
czy jak to będzie po polsku, po ang. Spool settings) na Drukuj
bezpośrednio. Jeżeli wtedy wydrukuje OK, to najprawdopodobniej jest to
brak pamięci.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)