Re: Callback - problem z modemem Zoltrix Phantom

Autor: wildi (wildi_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 16:18:50 MET DST

Chris de Buud wrote:

> Radosław Szybiński <rszyb_at_fourpi.com.pl> w artykule news:39251FA6.67740B7_at_fo
> urpi.com.pl pisze...

Jakieś dwa moze trzy dni temu wyjaśniałem już ten problem i nie specjalnie
chciało mi sie dzisiaj, ale pomódz może nastepujšca rzecz:
Aby modem automatycznie odbierał połšczenia przychdzšce należy znaleźć w
rejestrze klucz S0=0 i za zero po znaku równości podstawić liczbę która
symbolizuje ilość dzwonków po których modem odbierze połšczenie..ufff....
Powodzenia