Formatowanie niskopoziomowe dysku

Autor: Holger Danske (holger_at_kki.net.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 13:55:37 MET DST

Do niedawna byłem szcześliwym posiadaczem twardego dysku
Samsung Voyager (4,3GB). W związku z pojawieniem sie na nim
bad sektorow musiałem go sformatować niskopoziomowo.

Użyłem do teko komputera BIOS' em AWARD posiadającego
opcje formatowania niskopoziomowego. Niestety po tej operacji
na dysku nie da się założyć żadnych partycji. FDISK przy badaniu
spójności dysku twardego pokazuje "write error".

Samsung na swojej stronie nie oferuje oprogramowania do
formatowania, ale jedynie diagnostyczne, które oczywiście
genialnie stwierdza, że bad sektory są...

Będę wdzięczny za wskazanie mi dobrego programu do formatowania
niskopoziomowego (adres lub na priva) lub ewentualne porady
związane z moim problemem. W innym przypadkuy będę mógł używać
dysku jako drogiego dużego przycisku do papieru.

Wdzięczny za wszelką pomoc
                                                    Holger