Re: Skanery... USB

Autor: Michal Kawecki (mk/remove_spam/_at_iq.pl)
Data: Fri 19 May 2000 - 10:26:07 MET DST

"Henry(k)" <henrico_at_friko6.onet.pl> wrote in message

> Witam.
> A jak ze sterownikami? są w miarę przyjazne i funkcjonalne?
> W tym miałem Watchcośtam za pomocą którego mogłem
> jednym klikiem zrobić "ksero" lub puścić faksa.
> Fajnie wygląda pod względem funkconalności model UT12
> ma guziki do tych funkcji. Skaner do slajdów z UT12
> nie jest mi potrzebny i jeżeli są te funkcje w sterach U12
> a jakość ta sama to dla mnie nie ma sensu dopłacać 100 złociszy.

Po okresie zabawy w zdziecinnianie użytkownika Plustek wrócił do starego,
sprawdzonego, pozbawionego natłoku grafiki interface sterownika Twain. Ma
wszystko, co potrzebne, z tych ważniejszych np. dynamiczny podgląd skanu,
autoscan i automatyczną detekcję obrzeży, możliwość zapisu wybranych
ustawień do otwieranej listy, usuwanie mory.
Do obsługi przycisków służy działający w tle programik umożliwiający wybór
czterech najczęstszych czynności: kopiowanie, faksowanie, OCR, skan do
aplikacji. Wybór opcji jest maksymalnie uproszczony, ale jest i tu b.
przydatna mozliwość autoscanu.
Oprogramowanie UT12 i U12 powinno być identyczne.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki