Re: Czym odczytac pliki *.tag ?

Autor: Tomga (tomga2_at_onet.com.pl)
Data: Thu 18 May 2000 - 06:33:21 MET DST

Mark wrote:>
> Użytkownik "Robert Kaliszuk" <dry_at_uck.uni.torun.pl> napisał w wiadomości
> >
> Oj, nie wydaje mi się żeby Word 2.0 mógł odczytywać pliki TAG-a.
> A wiesz w ogóle co to są za pliki?
> --
> Mark

Wydaje mi sie zw ktorys z Wordow mogl importowac teksty z Taga, byly tez
filtry importu do Ami - Pro.
Jednak w tych kopiach ktore ja posiadalem ten konwenter nie dzialal za
dobrze i mozliwosc odczytu byla czysto teoretyczna. Przy imporcie do
Windows najlepiej bylo uzyc QR-Tekstu dla Windows lub w Tagu wyeksportowac
do pliku TXT.

Pozdrawiam - Tomek