Re: Odp: Odp: # Chcę wyemigrować z Polski na stałe #

Autor: Madafaka (libner_at_idirect.com)
Data: Thu 18 May 2000 - 05:22:30 MET DST

Anna Pazura <bbq_at_free.net.pl> wrote in message

> + Oho! Ksiezniczka Anna spadla z motocykla!
> + Mocno sie w szlachecka glowke przypierdolila :-)))))
> Mamusia juz wie, jakich slowek w przedszkolu sie dzisiaj nauczyles?
Ja sie tego w domu nauczylem. Ogladalem amerykanskie kreskowki w TV :-)))

> + Czesto korzystasz z uslug tych "nabuzowanych" hormonami? :-)))
> + Pytam, zeby miec "pelnie obrazu".
> Czasami. Wibrator nie umie niestety kosic trawnika. Zeby tylko jeszcze
> deske sedesowa za soba zamykali...
Serdecznie polecam uzycie takiego naladowanego hormonami, pryszczatego
mlodzienca na Harley'u do celu do ktorego zostal stworzony. Uzywanie go do
koszenia trawnika to marnotrawstwo i glupota. Wibrator prosze przerobic na
lokowke. Humor Ci sie poprawi.

> Z mojej strony bedzie koniec - nie lubie dyskutowac z kims, kto ma blade
> pojecie o temacie dyskusji, a do tego jest nieokrzesany.
Nie ma sprawy inteligentko z Koziej Wolki. Reasumujac: Ty stwierdzilas, ze
Amerykanie sa "ch***ja warci", ja zaprotestowalem, co swiadczy o tym, ze mam
blade pojecie o temacie dyskusji.
Idz se powibrowac, dziewczyno.

Farewell
W.