Odp: Dyskietka

Autor: Mietek (pitok_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 15:52:35 MET DST

wg mnie - marne szanse. rada na przyszlosc - nie wierzyc takiemu nosnikowi
jak dyskietka!!! po kazdym zapisie sprawdzac czy zapisala sie poprawnie! z
dyskietkami tak juz jest. dzisiaj jest ok., jutro nic nie odczytasz. :( .
dla mnie najlepszym w miare tanim sposobem jest robienie kopii na dodatkowym
twardym dysku. niechby to byl nawet 40MB (za pare groszy). albo jesli jest
siec - po sieci na innym komputerze.

Użytkownik Przemek <po_at_popnet.WYTNIJTO.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:PRwU4.79410$O4.1581179_at_news.tpnet.pl...